מבנה תכנית הלימודים ללימודי לקויות למידה (21 ש"ש)
קורסי יסוד- 3 ש”ש חובה
אשכולות- 5 ש”ש חובה ו-9 ש”ש בחירה
סמינריונים- 4 ש”ש
עבודת גמר
סמינריונים לבחירה (4 ש"ש)
בשנה ב' יוצעו 3 סמינריונים מתוכם ייבחר אחד (2 ש"ש) שבמסגרתו תכתב גם עבודת הגמר:
הפרעות בלמידה ובקשב בראייה הוליסטית
שילוב, תכניות התערבות ואסטרטגיות הוראה
למידה מתווכת
בשנה א' יוצעו 2 סמינריונים
*ייתכנו שינויים בתכנית הלימודים
קורסי חובה (סה"כ 9 ש"ש)
שנה א' (8 ש"ש)
הגישה החברתית תרבותית ללמידה
סטטיסטיקה ושיטות מחקר
סוגיות במחקר איכותני
סוגיות עכשוויות בלקויות למידה ספציפיות: ניתוח מאמרים
לקויות למידה במתמטיקה
יזמות בחינוך
שנה ב' (1 ש"ש)
שיתוף פעולה עם צוות רב מקצועי
קורסי בחירה (8 ש"ש)
שנים א' + ב'
יסודות האבחון הפסיכולוגי
הערכת יכולת הקריאה והכתיבה
הערכת הפוטנציאל הלימודי
תכנית התערבות קוגניטיביות לתלמידים עם צרכים מיוחדים (העשרה אינסטרומנטלית)
הפרעות בתקשורת (אוטיזם) – מהתיאוריה לפרקטיקה
סוגיות מתקדמות בהוראת תלמידים עם לקויות בינוניות
נוירו-חינוך: חקר המוח להשבחת ההוראה והלמידה
גישה חינוכית שיקומית לקידום תלמידים
סוגיות מתקדמות בהתערבות ובשילוב תלמידים עם צרכים מיוחדים בכיתות הטרוגניות
מצוינים בחינוך
מיינדפולנס